الهلال جدیدترین رکوردار گینس!

Print Friendly, PDF & Email

باشگاه الهلال عربستان با ثبت ۳۴ پیروزی متوالی در فصل جاری توانست گواهینامه طولانی ترین برد های متوالی را از کتاب ثبت رکورد های گینس دریافت کند.

به گزارش ایلنا، سیدمحمدشروین اسبقیان سخنگوی وزارت ورزش و معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای این وزارتخانه، در نشست خبری که بعدازظهر امروز (شنبه) در ساختمان شماره یک وزارت ورزش برگزار شد، اظهار داشت: جامعه ورزش هیچ‌گاه خدمات رئیس جمهور شهید را فراموش نمی‌کند. اینکه آیت‌الله رئیسی چند ساعت وقت می‌گذاشت و به وزارت ورزش می‌آمد، واقعاً جای تقدیر و قدردانی دارد.

وی در ادامه افزود: با دستور مقام عالی وزارت، حوزه فرهنگی به معاونت قهرمانی و توسعه ورزش حرفه‌ای منتقل شده و زیرمجموعه این معاونت شده است. ما در این مدت دنبال برخی کارها در حوزه فرهنگی هم بودیم که ایجاد و نحوه کار کانون هواداران، نحوه تشکیل واحد‌های فرهنگی باشگاه‌ها و الزامات فرهنگی در قراردادهای ورزشی از جمله آنها هستند. همچنین تقویت ساختار فرهنگی ورزش کشور، کارگاه ارتقای فرهنگ هواداری، تشکیل شورای فرهنگی وزارت ورزش و جوانان و … از دیگر برنامه‌ها و امور حوزه فرهنگی است که انجام شده و در حال انجام است.

0 FacebookTwitterPinterestEmail

پیام بگذارید

پیام

گالری

ما را دنبال کنید! ​

تماس

  Copyright © 2023, All Rights Reserved Payaam.net