اولین محک تیم ملی مقابل تیم آفریقایی برای رویای جام ملت‌ها

Print Friendly, PDF & Email

تیم ملی دیروز به کیش پرواز کرد و جمعه بازی دوستانه‌ای با بورکینافاسو دارد. این یکی از دو بازی تدارکاتی ایران پیش از جام ملت‌های آسیا است و به قلعه‌نویی کمک می‌کند برنامه‌هایش را یک بار دیگر مرور کند.

به گزارش ایلنا، قرار بود اردوی تیم ملی پیش از شروع این تورنمنت طولانی‌تر باشد، ولی تعطیلی لیگ به خاطر بازی‌های آسیایی هانگژو پایان نیم‌فصل اول را به تأخیر انداخت تا زمان آماده‌سازی به کمتر از ده روز برسد. با این حال تیم ملی در مرحله گروهی کار خیلی سختی ندارد و سه بازی این مرحله هم می‌تواند به هماهنگی و آمادگی بیشتر بازیکنان کمک کند.

قلعه‌نویی در بازی‌های دوستانه و رسمی قبلی تقریباً توانسته به ترکیب اصلی‌اش برسد و انتظار می‌رود در این بازی هم بازیکنان اصلی را به زمین بفرستد. بیرانوند مثل تورنمنت‌های مهم سال‌های اخیر دروازه‌بان اصلی تیم ملی است. در قلب دفاع شجاع خلیل‌زاده و محمدحسین کنعانی‌زادگان انتخاب‌های اصلی هستند، هرچند مدافع پرسپولیس به دلیل حواشی اخیر کمتر بازی کرده و شاید در این بازی فرصت به مجید حسینی برسد. مصدومیت رامین رضاییان هنوز برطرف نشده و انتظار می‌رود که صادق محرمی در دفاع راست بازی کند. در دفاع چپ هم احسان حاج‌صفی گزینه اصلی است.

0 FacebookTwitterPinterestEmail

پیام بگذارید

پیام

گالری

ما را دنبال کنید! ​

تماس

  Copyright © 2023, All Rights Reserved Payaam.net