بلیت فروشی مسابقات فصل جدید و مشکلات تکراری

Print Friendly, PDF & Email

در فوتبال دنیا راه‌های زیادی برای درآمدزایی وجود دارد که البته این مسیرها در فوتبال ایران برای تیم‌های باشگاهی بن‌بست است.

به گزارش ایلنا، سال‌هاست که باشگاه‌های ایرانی از مشکلات مالی رنج می‌برند. در این بین برخی باشگاه‌های صنعتی با تکیه به بودجه فراوان خود از شرایط مالی خوبی برخوردارند اما سایر تیم‌ها منابع کافی برای هزینه‌کرد در فوتبال ندارند. عدم دستیابی به حق پخش باعث شده تا تنها راه کسب درآمد تیم‌های باشگاهی به بلیت فروشی و همچنین تبلیغات محیطی اختصاص یابد که البته این دو موضوع هم به تنهایی برای حیات تیم‌ها کافی نیست.

در فوتبال دنیا راه‌های زیادی برای درآمدزایی وجود دارد که البته این مسیرها در فوتبال ایران برای تیم‌های باشگاهی بن‌بست است. سال‌هاست که بحث دریافت حق پخش به تیم‌های لیگ برتری مطرح می‌شود که البته این موضوع تاکنون محقق نشده و به نظر می‌رسد که جدال فوتبال با صدا و سیما برای دریافت حق خود بدون نتیجه باقی خواهد ماند. در این بین شنیده می‌شود سازمان لیگ بعد از در اختیار گرفتن تبلیغات محیطی، حالا به بحث بلیت فروشی ورود کرده است. یکی از مسئولان سازمان لیگ که نخواست نامش فاش شود، در مورد بلیت فروشی می‌گوید: «سال‌هاست که خود تیم‌ها متولی بلیت‌فروشی هستند و این در اختیار خود باشگاه‌هاست و سازمان لیگ دخالتی در بحث بلیت‌فروشی ندارد.»

0 FacebookTwitterPinterestEmail

پیام بگذارید

پیام

گالری

ما را دنبال کنید! ​

تماس

  Copyright © 2023, All Rights Reserved Payaam.net