تارتار: می‌خواهیم از استقلال امتیاز بگیریم

Print Friendly, PDF & Email

مهدی تارتار، سرمربی ملوان بندرانزلی گفت: می‌توانیم دست به هر کاری بزنیم. به تیم های بزرگ احترام می گذاریم و از آن‌ها امتیاز گرفتیم که امیدواریم فردا هم این امتیاز را از استقلال بگیریم.

به گزارش ایلنا، مهدی تارتار، سرمربی ملوان بندرانزلی در نشست خبری پیش از بازی هفته هفدهم مقابل استقلال تهران گفت: جا دارد در ابتدا به کاروان استقلال کادرفنی و بازیکنان‌شان خوشآمد بگویم. امیدوارم میزبان خوبی برای آن‌ها باشیم. تیم قابل احترامی هستند کار خوبی را از ابتدای فصل تا به الان دنبال کرده‌اند.

او ادامه داد: کادرفنی باهوش و به روزی دارند که راس آن آقای جواد نکونام حضور دارد. بازی بسیار جذابی خواهد شد. هر دو تیم امسال فوتبال خوبی را بازی می‌کنند. تیم ما امسال روند خوب را طی کرده و تنها مشکلی که من با کادرفنی دارم انتخاب ترکیب اصلی است. برای ما این انتخاب خیلی سخت شده و چالش زیبایی شده که ترکیب‌ را انتخاب کنیم. بازیکنانم خیلی خوب کار می‌کنند و ما را به آینده امیدوار کرده‌اند. روز سختی را برای استقلال رقم می‌زنیم و با تمریناتی که انجام دادیم و با انگیزه ای که داریم سعی می‌کنیم ضمن احترام به تیم خوب استقلال این بازی را ببریم و خودمان را به صدر جدول نزدیک کنیم.

0 FacebookTwitterPinterestEmail

پیام بگذارید

پیام

گالری

ما را دنبال کنید! ​

تماس

  Copyright © 2023, All Rights Reserved Payaam.net