فلیک در نقش فرشته نجات: مرد آلمانی دیو سیاه بارسلونا را کشت!

بارسلونا پس از برتری قاطع برابر بایرن‌مونیخ که سال‌ها موفق به شکست دادنش نشده بود، حالا در حال اثبات این است که به روزهای اوج خود بازگشته است.

به گزارش ایلنا، بایرن مونیخ سال‌ها «بستیا نگرا» یا دیو سیاه بارسلونا بود؛ رسانه‌های اسپانیا بعد از باخت‌های متعدد لیگ قهرمانان این اصطلاح را ابداع کردند و پذیرفتند که بارسلونا از سال‌های اوج ابتدای دهه 2010 فاصله گرفته است. باشگاه کاتالان از سال‌های آخر عصر لیونل مسی افت را شروع کرد. مشکلات مالی و تغییرات سیاسی قامت بارسلونا را کوتاه کرد. آنها پنج سال اخیر را پایین‌تر از نخبگان اروپا سپری کردند، تنها یک‌بار در این مدت قهرمان لالیگا شدند و نتوانستند از مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان عبور کنند. پنج باخت پیاپی برابر بایرن با 19 گل‌خورده و تنها دو گل‌زده نماد این سقوط بود.

کافی بود برای نهمین‌بار در 10 بازی اخیر به بایرن ببازند و تمام کارهای خوب هانسی فلیک و تیمش زیر سؤال برود. برای همین برد درخشان 4 بر یک چهارشنبه‌شب برابر بایرن بهترین شاهد برای ادعای بازگشت بارسلونا به اوج است. آنها با یک برد قاطع ثابت کردند بی‌جهت بر قله فوتبال لالیگا قرار نگرفته‌اند در آستانه دیدار امشب با رقیب همیشگی‌شان، رئال مادرید که با سه امتیاز اختلاف پشت‌سرشان قرار دارد.

0 FacebookTwitterPinterestEmail

پیام بگذارید

پیام

گالری

ما را دنبال کنید! ​

تماس

  Copyright © 2023, All Rights Reserved Payaam.net