محاسبه درآمد نجومی بازیکن اسبق بارسلونا در عربستان

Print Friendly, PDF & Email

نیمار بازیکن برزیلی باشگاه الهلال در مدت زمان حضورش در عربستان از قرارداد و آپشن‌های بسیار نجومی بهره برده اما فقط در ۵ بازی برای آبی‌پوشان ریاض به میدان رفته است.

به گزارش ایلنا، لیگ نخبگان آسیا از امروز به صورت رسمی آغاز خواهد شد و یکی از ستاره‌هایی که هواداران فوتبال امیدوار بودند او را در این مسابقات ببینند، نیمار ستاره برزیلی الهلال است اما این بازیکن سابق بارسلونا و پاری سن ژرمن، مدت‌هاست مصدوم است و بنابر خبرهای جدیدی که درباره او منتشر شده، تا نیم‌فصل قادر به همراهی نیست. با این حال، ژرژ ژسوس سرمربی الهلال، نیمار را در فهرست تیمش برای شرکت در لیگ نخبگان قرار داده است ولی تا نقل و انتقالات ژانویه، نامش از لیست مسابقات داخلی الهلال حذف ‌شده است.

نکته‌ای که درباره نیمار وجود دارد، این است که مصدومیت‌های مکرر، یکی از بزرگترین چالش‌های دوران حرفه‌ای این بازیکن بوده و او به دلیل مصدومیت‌های مختلف در سال‌های اخیر، بازی‌های زیادی را از دست داده است. حدود یک ماه دیگر، دوران غیبت نیمار از ‏میادین فوتبال یکساله می‌شود. او اکتبر سال ‏گذشته زمانی که برای شرکت در انتخابی جام جهانی به اردوی برزیل رفته بود، رباط صلیبی پاره کرد تا مدتی طولانی ‏حاشیه‌نشین شود. در این شرایط، آینده نیمار با ابهاماتی همراه شده و برخی منابع خبری از احتمال جدایی او از الهلال در صورت عدم موفقیت این تیم در کسب نتایج خوب خبر می‌دهند.

0 FacebookTwitterPinterestEmail

پیام بگذارید

پیام

گالری

ما را دنبال کنید! ​

تماس

  Copyright © 2023, All Rights Reserved Payaam.net