محمدی: زارع بدون مشکل می‌تواند طلا بگیرد

Print Friendly, PDF & Email

عی که غلامرضا محمدی سرمربی تیم ملی کشتی آزاد بود. یک خاطره جالب از امیرحسین زارع درباره همان موقع وجود دارد که روز اول وقتی در تمرینات حاضر شد، غلامرضا محمدی او را در قامت قهرمان جهان و المپیک دیده و حالا او یک قدم تا طلای المپیک فرصت دارد.

به گزارش ایلنا، شانس مسلم کشتی آزاد برای مدال طلا امیرحسین زارع است. کشتی‌گیر سنگین وزن تیم ملی که دو طلای جهان را در کارنامه دارد و حالا پادشاه کشتی دنیا است اما همین رزومه او را به عنوان شانس مسلم کشتی ایران در المپیک پاریس هم تبدیل کرده است. کشتی‌گیری که سال 2017 در تیم ملی نوجوانان خودش را نشان داد.

موقعی که غلامرضا محمدی سرمربی تیم ملی کشتی آزاد بود. یک خاطره جالب از امیرحسین زارع درباره همان موقع وجود دارد که روز اول وقتی در تمرینات حاضر شد، غلامرضا محمدی او را در قامت قهرمان جهان و المپیک دیده و حالا او یک قدم تا طلای المپیک فرصت دارد. غلامرضا محمدی درباره امیرحسین زارع و شرایطی که این کشتی‌گیر دارد، گفت: «سال 2017 وقتی سرمربی تیم نوجوانان بودم، برای اولین‌بار در اردوی مشهد؛ زارع به تمرینات تیم اضافه شد و همان موقع او را در قامت یک قهرمان جهان و المپیک دیدم و حالا هم امید زیادی دارم که بتواند به این مدال برسد.»

0 FacebookTwitterPinterestEmail

پیام بگذارید

پیام

گالری

ما را دنبال کنید! ​

تماس

  Copyright © 2023, All Rights Reserved Payaam.net