مهدوی: آقای نکونام چه کسی نمی‌خواهد شما قهرمان شوید؟

پیشکسوت فوتبال اتفاقات هفته بیست و هشتم رقابت‌های لیگ برتر و برگشت پرسپولیس مقابل استنقلال خوزستان را جذابیت وصف نشدنی فوتبال توصیف کرد.

به گزارش ایلنا، محمدرضا مهدوی در خصوص برتری پرسپولیس مقابل استقلال خوزستان اظهار داشت: این بازی مصداق بارزی بر جذابیت فوتبال بود و یک بار دیگر به همه ما ثابت شد چرا این رشته جذاب‌ترین رشته ورزشی دنیاست. شما نگاه کنید چه حساسیت و رقابتی در بالا و پایین جدول حاکم است و چند بار معادلات هر دو سمت جدول در دقایق مختلف بازی عوض شد. ما چهار مانیتور جلوی خودمان گذاشته بودیم و داشتیم همزمان بازی‌ها را رصد می‌کردیم. حتی بازی‌هایی که به ظاهر اهمیت کمتری هم داشت جذاب بود و اتفاقات جالبی در آن رقم خورد.

وی افزود: شما نگاه کنید تیمی مثل استقلال خوزستان که انتهای جدول است و برای بقا می‌جنگد در یک نیمه دست به یک شگفتی بزرگ می‌زند. زدن 3 گل به پرسپولیس در کورس قهرمانی آن هم در یک نیمه در ورزشگاه آزادی و مقابل چشم هوادارانش کم کاری نیست و نباید به سادگی از کنار آن عبور کرد و از طرفی در نیمه دو پرسپولیس آن عملکرد درخشان را داشت و یک کامبک رویایی رقم زد و بازیکنان این تیم با همه وجودشان فعل خواستن را صرف کردند. این هفته از مسابقات یکی از جذاب‌ترین هفته‌های تاریخ فوتبال ایران بود و من به شخصه از آن لذت بردم.

0 FacebookTwitterPinterestEmail

پیام بگذارید

پیام

گالری

ما را دنبال کنید! ​

تماس

  Copyright © 2023, All Rights Reserved Payaam.net