نویدکیا: نمی‌توانیم با تیم‌های بالادستی رقابت اقتصادی داشته باشیم

Print Friendly, PDF & Email

سرمربی مس رفسنجان گفت: واقعیت این است که نمی‌توانستیم با تیم‌های بالادستی‌مان رقابت سنگینی در اعداد و ارقام داشته باشیم اما من از بازیکنانی که گرفتیم و بازیکنانی که داشتیم راضی هستم.

به گزارش ایلنا، مس رفسنجان و تراکتور در چارچوب هفته اول رقابت‌های لیگ برتر فردا (جمعه) به مصاف تراکتور می‌رود. محرم نویدکیا سرمربی مس رفسنجان در نشست خبری پیش از این دیدار اظهار داشت: بازی اول‌مان و بازی فوق‌العاده سخت و سنگینی است. تراکتور فوق‌العاده تیم خوبی است و نفرات خیلی خوبی را جذب کرده. سرمربی سابق تیم ملی را گرفتند و این نشان می‌دهد که تمام عزمشان را جزم کرده‌اند که سال خوبی را داشته باشند.

او افزود: ما هم سعی کردیم بازیکنانی که هم از لحاظ اقتصادی به تیم ما می‌خورند هم از نظر فنی به تیم ما کمک کنند، به تیم اضافه کنیم و پیش‌فصل نسبتاً خوبی را داشتیم با اینکه زمان‌مان هم مقداری کم بود. برای همه هم کم بود و این شاید نقطه‌ای باشد که فدراسیون از این به بعد درباره‌اش خوب فکر کند. برنامه‌ریزی که می‌کنند این موضوع را درک کنند که تیم‌ها در کمترین حالت، احتیاج به شش هفته بدنسازی دارند و این برای همه تیم‌ها معضل بزرگی می‌شود در آینده و امیدوارم برنامه‌ریزی‌هایمان بهتر شود.

0 FacebookTwitterPinterestEmail

پیام بگذارید

پیام

گالری

ما را دنبال کنید! ​

تماس

  Copyright © 2023, All Rights Reserved Payaam.net