هاشمی: تنها به ورزشگاه آزادی متکی نیستیم

Print Friendly, PDF & Email

وزیر ورزش و جوانان گفت: ما قبلا به فدراسیون فوتبال اعلام کردیم که باید ورزشگاه‌های دیگری هم جز ورزشگاه آزادی برای انجام میزبانی‌ها مد نظر قرار بگیرد.

به گزارش ایلنا و به نقل از ‌پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان؛ کیومرث هاشمی پس از اتمام سفر استانی خود به قزوین در جمع خبرنگاران اظهار کرد:‌ ما این توفیق را داشتیم در این سفر یک روزه، 10 پروژه را به مرحله بهره‌برداری برسانیم و اعتباری بالغ بر 40 میلیارد تومان برای این پروژه‌ها صورت گرفته بود. همچنین از پروژه‌های نیمه‌تمام بازدیدی داشتیم و این پروژه‌ها باتوجه به ظرفیت خوبی که در ورزش استان وجود دارد، نیازمند توجه ویژه‌ای است.

وی ادامه داد: 3 نفر از 40 سهمیه‌ المپیک، از استان قزوین هستند و توفیق داشتیم در ادامه بازدیدهای اردوهای المپیکی، بازدیدی از تمرینات رضا علیپور المپین سنگ‌نوردی داشته باشیم. شرایط خوبی حاکم بر ورزش استان قزوین است و نیازمند توجه بیشتری است و باتوجه به نکات دوستان، تلاش می‌کنیم دغدغه‌ها و نگرانی‌ها برطرف شود. همچنین بازدیدی از ورزشگاه سردار آزادگان داشتیم، این ورزشگاه برای فصل آینده لیگ برتر آماده می‌شود و تیم شمس‌آذر به عنوان نماینده استان در این رقابت‌ها حضور خواهد داشت. با این ورزشگاهی که احداث شده است و امکاناتی که در این ورزشگاه وجود دارد، میزبانی خوبی برای تیم‌های لیگ برتری صورت بگیرد.

0 FacebookTwitterPinterestEmail

پیام بگذارید

پیام

گالری

ما را دنبال کنید! ​

تماس

  Copyright © 2023, All Rights Reserved Payaam.net