پاقدم خوب یامگا الهامی را از بحران خارج کرد

تیم فوتبال نساجی که لیگ را با نتایج خوبی شروع نکرد اما از بازی مقابل تیم استقلال به بعد توانسته نتایج امیدوار کننده ای بگیرد و در آخرین بازی خود مقابل تیم رده دومی ملوان با کسب یک امتیاز امید ها را برای این تیم زنده کرد.

به گزارش ایلنا، نساجی مازندران با ساکت الهامی بیست و چهارمین دوره لیگ برتر فوتبال کشورمان را خوب شروع نکرد و در اولین دیدار و در خانه خودش مقابل فولاد با شکست مواجه شد. شاگردان الهامی در دومین بازی توانستند یک امتیاز از اراکی‌ها بگیرند، اما در بازی سوم و چهارم مقابل تیم‌های گل‌گهر سیرجان و چادرملو اردکان باز هم با شکست مواجه شدند و امتیازات را از دست دادند.

اما انگار روزهای خوب این تیم از زمان حضور کوین یامگا شروع شد. بازیکن مغضوب جواد نکونام و اخراجی استقلال در هفته چهارم رقابت‌ها بعد از جدایی از آبی‌پوشان به جمع مازندرانی‌ها رفت تا نشان دهد نکونام و مدیران استقلال در روزهای نبودنش چه قدر سخت به دروازه حریفان خواهند رسید. یامگا در اولین بازی‌اش برای نساجی مقابل استقلال به زمین رفت. بازی‌ای که برای استقلالی‌ها بسیار سخت به پایان رسید و آنها در شرایط بدی، دو امتیاز از دست دادند.

0 FacebookTwitterPinterestEmail

پیام بگذارید

پیام

گالری

ما را دنبال کنید! ​

تماس

  Copyright © 2023, All Rights Reserved Payaam.net