پایان ماجرای ویلمتوس و فدراسیون فوتبال ایران

با اعلام رئیس فدراسیون فوتبال، با ارائه مدارکی به فیفا پرداخت مبالغ هنگفتی که ویلموتس از فدراسیون فوتبال مطالبه کرده بود، منتفی شد و پرونده آن نیز بسته شد.

به گزارش ایلنا، عصر دوشنبه جلسه‌ای بین اعضای کمیسیون اصل نود با مهدی تاج، رئیس فدراسیون فوتبال برگزار شد. بحث قرارداد ویلموتس، شکایت یکی از داوران فوتبال و تعیین تکلیف برگزاری انتخابات هیأت‌های فوتبال استان‌ها از جمله موضوعات این جلسه بود. در ابتدا علی کشوری سخنگوی کمیسیون اصل نود مجلس شورای اسلامی گفت: رئیس فدراسیون در پرونده ویلموتس موضوع را به این شکل مطرح کرد که در برخی قراردادها، عدم پرداخت و یا تأخیر دوماهه در پرداخت منجربه فسخ یک‌طرفه قرارداد می‌شود لذا این موضوع شامل حال کسانی مثل استراماچونی و ساپینتو دو سرمربی سابق تیم فوتبال استقلال و برانکو سرمربی سابق تیم فوتبال پرسپولیس و حتی ویلموتس شده است.

وی افزود: طبق توضیحات ارائه شده، پرونده ویلموتس به مرور همزمان با بحث ریاست جمهوری ترامپ و اعمال تحریم‌های ظالمانه علیه ایران شد که تحریم‌ها از سوی فیفا نیز شامل حال ایران شد. در آن زمان این وضعیت فدراسیون را تحت فشار قرار داد و به دنبال آن ویلموتس شکایاتی در مراحل مختلف از فدراسیون کرد که در یک مرحله به او مبلغ 2 میلیون یورو از طرف شستا پرداخت شد و بعد دوباره ویلموتس شکایتی را مطرح کرد مبنی بر اینکه تا زمانی که قراردادی با باشگاهی منعقد نکرده، می‌تواند خسارت دریافت کند.»

0 FacebookTwitterPinterestEmail

پیام بگذارید

پیام

گالری

ما را دنبال کنید! ​

تماس

  Copyright © 2023, All Rights Reserved Payaam.net