پیام به خانواده‌های مقاوم و سربلند جانباختگان

سایت پیام

 

 

خانواده‌های گرامی و استوار جانباختگان!

کنگره سیزدهم حزب کمونیست ایران با یاد عزیزترین فرزندان شما و انقلابی‌ترین رفقای ما، کار خود را آغاز کرد. این عزیزان که قربانی رژیم سرکوبگر اسلامی شدند، با هدف رهایی کارگران و زحمتکشان از مصائب جامعه سرمایه‌داری و استبداد هار اسلامی، برای استقرار جامعه‌ای عاری از ستم و استثمار تلاش کردند. در این کنگره، بار دیگر با آرمان‌های والای آنان پیمان بستیم و بر ضرورت تقویت همبستگی با شما، خانواده‌های مقاوم و سربلند جانباختگان، تأکید کردیم.

خانواده‌های عزیز!

ما به‌عنوان وارثان آرمان‌های سوسیالیسم و ادامه‌دهندگان راه دلاورانه جگرگوشه‌های شما، این کنگره را در شرایطی دشوار اما پر از امید برگزار کردیم. این امید، زاده‌ی آرمان مشترک ما و  فداکاری رفقای جان‌باخته‌مان است. ما، به‌عنوان ادامه‌دهندگان مبارزات کارگران، دادخواهان، زنان آزادی‌خواه و دیگر جنبش‌ها و خیزش‌های مبارزاتی، به‌ویژه خیزش انقلابی “زن، زندگی، آزادی” که به نام ژینا مزین است، وظایف سنگینی را بر دوش خود احساس کردیم؛ وظایفی که با همه دشواری‌ها، قابل تحقق اند. یاد و خاطره فرزندان دلیر شما در این مسیر سخت و ناهموار،الهام‌بخش ما خواهد بود.

یک‌بار دیگر، احترام و عشق عمیق خود را نسبت به شما ابراز می‌کنیم و با تکیه بر یاد الهام‌بخش فرزندان گرامی شما، پرچم سرخ حزب کمونیست ایران را با تمام توان به سوی هدف نهایی پیش خواهیم برد.

کنگره ۱۳ حزب کمونیست ایران

اکتبر ۲۰۲۴ – مهر ۱۴۰۳

0 FacebookTwitterPinterestEmail

پیام بگذارید

پیام

گالری

ما را دنبال کنید! ​

تماس

  Copyright © 2023, All Rights Reserved Payaam.net