پیام تبریک سازمان راه کارگر به رفقای عزیز کومه له ” سازمان کردستان حزب کمونیست ایران” و حزب کمونیست ایران به مناسبت سالروز اعلام موجودیت کومه له

سایت پیام

Print Friendly, PDF & Email

 

 

رفقای گرامی

برگزاری سالگرد روز کومه له را صمیمانه به شما رفقایمان تبریک میگوئیم و یاد عزیز پیشمرگان و رزمندگان از جان گذشته کومه له که در راه با شکوه آزادی، برابری و سوسیالیسم جان باختند ، گرامی میداریم.           

 

بزرگداشت این روز در شرایطی برگزار میشود که ملیت های ساکن ایران ، طبقه کارگر واکثریت عظیم اردوی کار و زحمت ، زنان ، جوانان ، دانشجویان و…  بیش ازهفده ماه است که درمبارزه رودر رو با حکومت انسان ستیزو سرکوب گروغارتگرِحاکم ایستاده اند. خیزشی که با وجود از دست دادن جانهای شیفته بسیاری ، همچنان با افت و خیزدر مسیر سرنگونی رژیم فاشیست اسلامی تداوم دارد وبه پیش می رود.

سازمان کومه له که از همان آغاز به فعالیت و مبارزه علیه حاکمیت سرمایه داری کمر بست ، و با جانفشانی هایِ بسیار، تاثیر بسزایی  در ایجاد  فضای سرخ وتوفنده انقلاب در کردستان داشته و دارد ، در دل و جان مردم جا گرفت. حقیقتی که به دفعات در عکس العمل مردم مبارز کردستان مشاهده کرده ایم ، از آن جمله است پاسخ مثبت به فراخوان اعتصاب و اعتراض به اعدام چهار سرو آزاده درچند روز اخیر.

رفقای عزیز

در سالگرد “روز کومه له” باردیگر این روز را به پیشمرگان و سایراعضا وهواداران کومه له – سازمان کردستان حزب کمونیست ایران ، و رفقای حزب کمونیست ایران ، شادباش می گوئیم و امیدواریم رفقا در تداوم و تقویت سنت های کمونیستی پایه گذاران ارجمند تان ، بتوانید  درشرایط سرنوشت ساز کنونی هم با مسئولیتی افزون بر گذشته و با پیمانی عمیق تر، مبارزه متحدانه و مشترک تان را با دیگر نیروهای چپ و کمونیست در راه آزادی و سوسیالیسم ، برای رفع هر گونه ستم، تبعیض و استثمارتداوم بخشید.

رفقای گرامی

ما همصدا با شما ؛ یاد همه جانباختگان کومه له و همه مبارزان راه آزادی و سوسیالیسم را گرامی میداریم وبر تداوم راه با شکوه ایشان پای می فشاریم.

سرنگون باد رژیم سرمایه داری و مذهبی جمهوری اسلامی

زنده باد آزادی ، زنده باد سوسیالیسم

کمیته مرکزی راه کارگر

  4 فوریه 2024                                               

  

0 FacebookTwitterPinterestEmail

پیام بگذارید

پیام

گالری

ما را دنبال کنید! ​

تماس

  Copyright © 2023, All Rights Reserved Payaam.net