پیروزی لیورپول در شب استراحت دادن به بازیکنان کلیدی

تیم فوتبال لیورپول توانست در بازی که به بازیکنان اصلی خود استراحت داد تیم کریستال پالاس را شکست بدهد، نکته ای که وجود دارد این است که بنظر می‌رسد اسلوت به بازی چرخشی اعتقاد زیادی دارد.

به گزارش ایلنا، لیورپول در دو ماه پیش رو بازی‌های خیلی سخت‌تری نسبت به سفر سلهرست پارک دارد اما برد یک بر صفر مقابل کریستال‌پالاس نشان داد آرنه اسلوت می‌تواند به بازیکنان کلیدی‌اش استراحت بدهد و در عین حال به یک پیروزی مهم برسد حتی اگر ویتژلاو یاروش برای اولین بار در دروازه این تیم قرار بگیرد.

هواداران فاینورد خیلی خوب می‌دانند اسلوت طرفدار استفاده از یک تیم جاافتاده با کمترین تغییر است اما برای بازی عصر شنبه که تنها دو روز و نیم بعد از پیروزی برابر بولونیا در لیگ قهرمانان برگزار شد، مربی هلندی تغییرات زیادی داشت و به نتیجه رسید. اسلوت نسبت به بازی با بولونیا چهار بازیکن را عوض کرد، کاستاس سیمیکاس، کورتیس جونز، دیوگو ژوتا و کودی خاکپو به جای اندی رابرتسون، لوییس دیاس، داروین نونیس و دومینیک سوبوسلای در ترکیب اصلی قرار گرفتند. بعد از تغییرات زیاد بازی جام اتحادیه مقابل وستهام، این بازی بیشترین جابه‌جایی نسبت به مسابقه قبلی را داشت.

0 FacebookTwitterPinterestEmail

پیام بگذارید

پیام

گالری

ما را دنبال کنید! ​

تماس

  Copyright © 2023, All Rights Reserved Payaam.net