آل کثیر و سعید صادقی در مسیر ناسازگاری

تیم فوتبال پرسپولیس که همواره در سالیان اخیر با داشتن یک نیمکت آرام و بدون سر و صدا و همچنین بازیکن های در اختیار تیم جام های زیادی را فتح کرده است، اما بنظر می‌رسد در این فصل دو تن از بازیکنان این تیم بخاطر نیمکت نشینی شروع به گلایه کرده اند.

به گزارش ایلنا، تیم بزرگ بازیکن بزرگ می‌خواهد. تیم بزرگ کلکسیونی از ستاره‌هاست. در تیم بزرگ بازیکن باید بزرگی کند و حواسش به رفتارش باشد. در تیم بزرگ ممکن است هر بازیکن بزرگی نیمکت‌نشین باشد یا در پازل تاکتیکی سرمربی قرار نگیرد یا اصلاً ممکن است افکار سرمربی با مدل فوتبال ستاره‌ای جور در نیاید و آن ستاره برای مدتی نیمکت‌نشین شود. تقریباً همه این موارد بالا را در طول سال‌های گذشته در خصوص باشگاه‌های بزرگ داخلی و خارجی شنیده‌ایم و مصداق‌هایش را هم در ذهن داریم.

پرسپولیس هم به سبب بزرگی و اعتبار خود همواره مملو از بازیکنان شاخص، ملی‌پوش و به قولی ستاره بوده که عموماً با چنین مشکلاتی دست و پنجه نرم کرده است.این مشکلات غالباً و در مقاطع مختلف بین بازیکن و مربی رخ داده که بعضاً بلوای ایجاد شده در رختکن تیم حبس شده اما در مواردی هم به رسانه‌ها درز کرده است. حالا که فضای مجازی آمده و ابعاد تصویربرداری از مسابقات و رفتار بازیکنان گسترده‌تر شده راحت‌تر می‌توان عصیانگری‌ها را رصد کرد و دنباله شان را گرفت. این اتفاقی است که حالا در مورد دو بازیکن پرسپولیس تنها بعد از پنج مسابقه اتفاق افتاده است.

0 FacebookTwitterPinterestEmail

پیام بگذارید

پیام

گالری

ما را دنبال کنید! ​

تماس

  Copyright © 2023, All Rights Reserved Payaam.net