اسبقیان: ورزش حامی اصلی‌اش در دولت را از دست داد

Print Friendly, PDF & Email

معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان تأکید کرد، با شهادت رئیس جمهور ورزش ایران حامی اصلی‌اش در دولت را از دست داده است.

به گزارش ایلنا، سیدمحمدشروین اسبقیان سخنگوی وزارت ورزش و معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای این وزارتخانه، در نشست خبری که بعدازظهر امروز (شنبه) در ساختمان شماره یک وزارت ورزش برگزار شد، اظهار داشت: جامعه ورزش هیچ‌گاه خدمات رئیس جمهور شهید را فراموش نمی‌کند. اینکه آیت‌الله رئیسی چند ساعت وقت می‌گذاشت و به وزارت ورزش می‌آمد، واقعاً جای تقدیر و قدردانی دارد.

وی در ادامه افزود: با دستور مقام عالی وزارت، حوزه فرهنگی به معاونت قهرمانی و توسعه ورزش حرفه‌ای منتقل شده و زیرمجموعه این معاونت شده است. ما در این مدت دنبال برخی کارها در حوزه فرهنگی هم بودیم که ایجاد و نحوه کار کانون هواداران، نحوه تشکیل واحد‌های فرهنگی باشگاه‌ها و الزامات فرهنگی در قراردادهای ورزشی از جمله آنها هستند. همچنین تقویت ساختار فرهنگی ورزش کشور، کارگاه ارتقای فرهنگ هواداری، تشکیل شورای فرهنگی وزارت ورزش و جوانان و … از دیگر برنامه‌ها و امور حوزه فرهنگی است که انجام شده و در حال انجام است.

0 FacebookTwitterPinterestEmail

پیام بگذارید

پیام

گالری

ما را دنبال کنید! ​

تماس

  Copyright © 2023, All Rights Reserved Payaam.net