الکلاسیکوی جذاب، سلاخی کهکشانی ها به دست بارسلونا (ویدیو)

به بهانه بازی امشب نگاهی بندازیم به الکلاسیکوی جذاب فصل 2013 بازی های رفت که تیم بارسلونا توانست با گل های الکسیس سانچز و نیمار رئال مادرید را شکست دهد.

به گزارش ایلنا، تقریباً یک ماه پیش هواداران باشگاه پرسپولیس در فضای مجازی خواستار تمدید قرارداد اوستون اورونوف، ستاره ازبکستانی تیم محبوب‌شان شدند. این درخواست به‌خصوص به منظور حفظ این بازیکن بااستعداد در جمع سرخپوشان مطرح شد. هر چند درویش، مدیرعامل پرسپولیس در آن زمان اعلام کرد که فقط دلواپسان این درخواست را دارند، اما به‌ تدریج هیأت‌مدیره جدید باشگاه به این خواسته توجه کرد و به درویش مأموریت دادند تا در شرایط مناسب مذاکراتی با اورونوف را فراهم کنند.

پرسپولیس تاکنون در تلاش برای جلب رضایت اورونوف، به تمام خواسته‌های او پاسخ مثبت داده است؛ از درخواست حضور با تیم ازبکستان در مسابقات المپیک تا دریافتی‌های منظم و بموقع اما با این حال تاکنون اورونوف پاسخی به درخواست تمدید پرسپولیس نداده است. عملکرد درخشان او در لیگ نخبگان آسیا، باعث افزایش پیشنهادات از سوی تیم‌های حاشیه خلیج فارس برای ستاره ازبک شده است و پاسخ منفی اورونوف نشان می‌دهد که او در حال بررسی گزینه‌های دیگر است. به نظر می‌رسد علی‌رغم این تلاش‌ها، شانس حفظ این ستاره ازبکستانی کم است. به نظر می‌رسد که تنها امید مدیران پرسپولیس، ادامه روند مصدومیت اورونوف است تا شاید تیم‌های خواهان او از خرید این بازیکن صرف نظر کنند.

0 FacebookTwitterPinterestEmail

پیام بگذارید

پیام

گالری

ما را دنبال کنید! ​

تماس

  Copyright © 2023, All Rights Reserved Payaam.net