امیری: همیشه به دنبال قهرمانی هستیم

Print Friendly, PDF & Email

هافبک پرسپولیس پس از بازی مقابل آلومینیوم گفت: ما مقابل هر تیمی قرار می‌گیریم به خاطر موفقیت‌ سال‌های گذشته همه‌شان به دنبال این هستند که از ما امتیاز بگیرند.

به گزارش ایلنا، وحید امیری، هافبک پرسپولیس پس از شکست یک بر صفر مقابل آلومینیوم اراک در هفته شانزدهم لیگ برتر فوتبال در جمع خبرنگاران اظهار کرد: برخلاف جریان بازی متاسفانه گل دریافت کردیم. موقعیت‌های خوبی داشتیم و نمی‌شود که کار تیم حریف را زیر سوال ببریم چون باور کنید ما مقابل هر تیمی قرار می‌گیریم، به خاطر موفقیت‌ سال‌های گذشته همه‌شان به دنبال این هستند که از ما امتیاز بگیرند. این دلیل نمی‌شود که بازی خوب خودمان را هم زیر سوال ببریم. بچه‌ها امروز تمام تلاششان را کردند. موقعیت‌هایی هم داشتیم که اگر قبل از گل حریف به ثمر می‌رسید شاید نتیجه دیگری کسب می‌کردیم.

او ادامه داد: هواداران از ما انتظار دارند بهترین نتیجه را کسب کنیم. همیشه هم سه امتیاز را به دست بیاوریم. امروز برخلاف جریان بازی گل خوردیم و از هواداران عذرخواهی می‌کنم. به آن‌ها قول می‌دهم که خیال‌شان راحت باشد. بازیکنان در هر بازی تمام تلاش خود را انجام می‌دهند و هدف دیگری به غیر از موفقیت نداریم.

0 FacebookTwitterPinterestEmail

پیام بگذارید

پیام

گالری

ما را دنبال کنید! ​

تماس

  Copyright © 2023, All Rights Reserved Payaam.net