بادامکی: با آرای صادره کمیته‌های انضباطی و استیناف دیگر سقفی وجود ندارد!/ لیست نقل‌وانتقالاتی پرسپولیس هنوز مشخص نیست

Print Friendly, PDF & Email

معاون ورزشی باشگاه پرسپولیس می‌گوید بعد از آرای صادر شده توسط کمیته‌های انضباطی و استیناف فدراسیون فوتبال دیگر قانون سقف قرارداد ملاک نیست.

به گزارش ایلنا، حسین بادامکی در روز برگزاری بازی پرسپولیس – نساجی معوقه از هفته ششم لیگ برتر، اظهار داشت: فکر می‌کنم با توجه به شرایطی که جدول دارد و امتیازی که لازم داریم و اینکه سپاهان امروز باخت، فرصت خوبی است که ان‌شاءالله بتوانیم بازی امروز را با پیروزی پشت سر بگذاریم و خودمان را به تیم سپاهان نزدیک‌تر کنیم.

وی راجع به حاشیه‌های مربوط به اعلام رأی جدید کمیته استیناف درباره بازگشت امتیاز سپاهان و پرسپولیس در لیگ برتر، تصریح کرد: مشخص بود که وقتی رأی تیم ما خیلی سریع و 48 ساعته صادر می‌شود، قطعاً قرار است اتفاقاتی بیفتد. من فکر می‌کنم رأیی هم که دادند، مشخص شد کارگردانی خیلی خوبی صورت گرفته است که اول استیناف رأی بدهد و بعد کمیته انضباطی اعلام رأی کند (اشاره به اعلام رأی باشگاه استقلال). این کار با برنامه‌ریزی بود. ما دیگر نباید به این موضوع فکر کنیم و تمام تمرکز و تلاش‌مان را برای نیم‌فصلی خوب بگذاریم و فرصت نقل‌وانتقالات را به راحتی از دست ندهیم.

0 FacebookTwitterPinterestEmail

پیام بگذارید

پیام

گالری

ما را دنبال کنید! ​

تماس

  Copyright © 2023, All Rights Reserved Payaam.net