14

جمعی از دانشآموزان روز شنبه ششم تیر با تجمع مقابل ساختمان سازمان سنجش در تهران، نسبت به نحوه تصمیمگیری درباره زمان برگزاری آزمونها اعتراض کردند.
بر اساس گزارشهای منتشرشده، معترضان با سر دادن شعارهایی، نسبت به تصمیمات ناگهانی درباره زمان برگزاری امتحانات اعتراض کرده و این تصمیمها را عامل افزایش فشار روانی و ایجاد بلاتکلیفی برای دانشآموزان و خانوادههای آنان دانستند. تجمعکنندگان همچنین خواستار شفافیت بیشتر در تصمیمگیریها و برنامهریزی منسجم برای برگزاری آزمونها شدند و تأکید کردند که تغییرات مکرر در تقویم امتحانات، روند تحصیلی و برنامهریزی آموزشی آنان را با چالش مواجه کرده است.