تجمع دانشجویان در تهران برای مجازی شدن امتحانات

جمعی از دانشجویان روز سه‌شنبه دوم تیرماه، با حضور در مقابل دانشگاه علوم و تحقیقات، تجمع اعتراضی برگزار کردند.

معترضان با طرح مطالباتی در خصوص نحوه برگزاری آزمون‌های پایان‌ترم، خواستار مجازی شدن امتحانات شدند. دانشجویان حاضر در تجمع معتقدند: شرایط کنونی، لزوم بازنگری در شیوه برگزاری آزمون‌ها و استفاده از روش‌های غیرحضوری را افزایش داده است. تجمع‌کنندگان از مسئولان دانشگاه خواستند با در نظر گرفتن شرایط دانشجویان و مشکلات موجود، امکان برگزاری مجازی امتحانات را فراهم کنند و تصمیمی متناسب با وضعیت فعلی اتخاذ شود.

0 FacebookTwitterWhatsappTelegramEmail

پیام

گالری

ما را دنبال کنید! ​

تماس

  Copyright © 2023, All Rights Reserved Payaam.net