‌ تجمع پرسنل دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه

روز دوشنبه 1 تیرماه شماری از  پرسنل دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه مقابل استانداری این شهر اقدام به برگزاری تجمع کردند.

کارکنان معترض نسبت به شکاف عمیق دریافتی‌ها با خط فقر، پافشاری بر اجرای کامل قانون فوق‌العاده خاص برای بخش‌های اداری-پشتیبانی و برچیده شدن بساط قراردادهای سفید اعتراض کردند آنها با سردادن شعارهایی از جمله “حقوق ما ریالیه، هزینه‌ها دلاریه! کارمند داد از این همه بیداد! خواستار پرداخت کلیه معوقات خود و همچنین رسیدگی مسئولین به سایر خواسته هایشان شدند.

0 FacebookTwitterWhatsappTelegramEmail

پیام

گالری

ما را دنبال کنید! ​

تماس

  Copyright © 2023, All Rights Reserved Payaam.net