تداوم بحران آب در منطقه شیرآباد زاهدان

ساکنان منطقه شیرآباد، زاهدان، روز جمعه 5 تیر ماه نسبت به تداوم قطعی و افت فشار آب در این منطقه و همچنین بی‌توجهی مسئولان نسبت به رفع این مشکل اعتراض کردند.

به گفته اهالی معترض: « سه ماه است که ساکنان این منطقه با قطعی مکرر و افت شدید فشار آب مواجه هستند و این وضعیت مشکلات فراوانی در تأمین آب آشامیدنی و انجام امور روزمره برای خانواده‌ها ایجاد کرده است.» آنها همچنین افزودند:« با وجود تداوم این مشکل و پیگیری‌های شهروندان، تاکنون اقدام مؤثری از سوی نهادهای مسئول برای رفع بحران آب و پاسخگویی به مطالبات ساکنان منطقه صورت نگرفته است.»

0 FacebookTwitterWhatsappTelegramEmail

پیام

گالری

ما را دنبال کنید! ​

تماس

  Copyright © 2023, All Rights Reserved Payaam.net