جلالی: باید تا ۵ سال آینده، ۵۰ مربی باکیفیت ایرانی داشته باشیم

مدیر توسعه و پیشرفت فوتبال ایران گفت، برنامه‌ریزی لازم صورت گرفته است که تا پنج سال آینده، ۴۰ تا ۵۰ مربی باکیفیت ایرانی داشته باشیم.

به گزارش ایلنا، مجید جلالی در حاشیه برگزاری مراسم روز درختکاری در مرکز ملی فوتبال درباره طرح جامعه 14 در 14 اظهار داشت: ما در حال آماده‌سازی طرح جامع 14 در 14 هستیم. تقریباً از حدود 2.5 ماه پیش کار شروع شد و 12 کارگروه روی این طرح کار می‌کنند و اولین جلسه‌ با حضور تمام این کارگروه‌ها و مسئولان فدراسیون فوتبال برگزار شد و بچه‌ها اعضای کارگروه‌‌شان را معرفی و توضیحاتی درباره اقدامات صورت گرفته تا الان ارائه کردند. ما در نظر داریم تا اواخر خرداد ماه این برنامه آماده شود تا ببینیم چه بازخوردی دارد و اشکالات آن را برطرف کنیم. فکر کنم تا شهریور ماه سال آینده این طرح را در بخش فنی نهایی خواهیم کرد.

وی در واکنش به این موضوع که قرار بود با حضور او کمیته‌ای تشکیل شود و عملکرد تیم ملی در جام ملت‌ها بررسی شود و اینکه آیا نتایج این بررسی‌ها به دست امیر قلعه‌نویی رسیده است یا خیر، گفت: ما کلاً روی 24 تیم جام ملت‌های آنالیز بسیار دقیقی انجام دادیم که کشور خودمان هم جزو این تیم‌ها بود و فکر می‌کنم امروز یا فردا روی سایت فدراسیون می‌گذاریم و تمام محتویات آن در دسترس است و یک جمع‌بندی خوب صورت گرفته است.

0 FacebookTwitterPinterestEmail

پیام بگذارید

پیام

گالری

ما را دنبال کنید! ​

تماس

  Copyright © 2023, All Rights Reserved Payaam.net