دردسرجدید برای استقلال؛ لیست و سقف بودجه پر است

Print Friendly, PDF & Email

عدم فسخ قرارداد محمدحسین مرادمند، منتظر محمد و ودران کیوسفسکی در کنار چالش دریافت مجوز بازی گوستاوو بلانکو و دیدیه اندونگ برای استقلالی‌ها دردسرساز شده است.

به گزارش ایلنا، استقلال قدم اول را در مسیر موفقیت در لیگ بیست‌وچهارم با کسب پیروزی برداشت و آبی‌پوشان پایتخت توانستند در یک بازی پرماجرا و البته جنجالی، مقابل شمس‌آذر قزوین بردی 2 بر یک را به‌دست آورند. این پیروزی در شرایطی به‌دست آمد که مهرداد محمدی به دلیل محرومیت، ابوالفضل جلالی به دلیل مصدومیت و گوستاوو بلانکو به دلیل مشکلات قراردادی جایی در فهرست استقلال نداشتند و به دلیل عدم صدور (ITC)، خبری از حضور دیدیه اندونگ هم در فهرست آبی‌ها نبود.

آبی‌پوشان پایتخت باید خود را برای جدال با ملوان بندرانزلی آماده کنند؛ آن‌هم در حالی‌که در فاصله 5 روز تا انجام دیدار برابر ملوان، هنوز سرنوشت محل برگزاری این مسابقه مشخص نشده است! مدیران باشگاه استقلال در کنار چالش انتخاب محل برگزاری مسابقه با ملوان، در تلاش هستند تا دغدغه‌های کادرفنی را هم برطرف کنند و فهرست تیم‌شان را مطابق با خواسته‌های جواد نکونام تنظیم کنند اما در این میان، چالش‌های مهمی سد راه استقلالی‌ها است!

0 FacebookTwitterPinterestEmail

پیام بگذارید

پیام

گالری

ما را دنبال کنید! ​

تماس

  Copyright © 2023, All Rights Reserved Payaam.net