شروع متفاوت یوونتوس/ خانه‌تکانی گوره خر ها توسط موتا جوان

Print Friendly, PDF & Email

تیاگو موتا سرمربی جوان تیم یوونتوس که باشروع خوب خود در فصل جدید حسابی هواداران را امیدوار کرده است بازیکنان زیادی را در لیست مازاد گذاشته است و اعتقاد زیادی به بازیکنان جوان دارد.

به گزارش ایلنا، یوونتوس با دو برد سه‌گله با کلین‌شیت به عنوان تنها تیم شش امتیازی سری آ در پایان هفته دوم، صدرنشین این رقابت‌ها شده و سبک بازی تازه و تماشاگرپسند این تیم زیر نظر تیاگو موتا، به شدت مورد توجه هواداران یوونتوس قرار گرفته است. هوادارانی که تا سال گذشته، به اجبار بازی‌های کسل‌کننده و سرد تیم ماسیمیلیانو آلگری را دنبال می‌کردند، حالا با تیمی متفاوت، جوان و جسور مواجه هستند که بزرگترین تهدید برای دفاع اینتر از عنوان قهرمانی محسوب می‌شود.

نکته دیگر در خصوص یوونتوس موتا اما سختگیری این سرمربی جوان و استراتژی نقل و انتقالاتی مشخص وی است. در حالی که بسیاری از هواداران یوونتوس مشتاق حضور دوباره فدریکو کیه‌زا در ترکیب یوونتوس بودند، موتا روی نام او خط قرمز کشید و حالا شایعات انتقال این ستاره ایتالیایی‌ به تیم یوونتوس افزایش یافته است. به جز کیه‌زا، وویچک شزنی، وستون مک‌کنی، ماتیا دی‌شیلیو، آرتور ملو، فیلیپ کوستیچ و دنیله روگانی نیز در لیست مازاد باشگاه یوونتوس برای فصل جدید قرار گرفتند تا تیاگو موتا خیلی زود تکلیف خود را با بازیکنان پا به سن گذاشته تیمش مشخص کند.

0 FacebookTwitterPinterestEmail

پیام بگذارید

پیام

گالری

ما را دنبال کنید! ​

تماس

  Copyright © 2023, All Rights Reserved Payaam.net