صف طولانی با اسامی جالب برای صندلی جنجالی در استقلال

در شرایطی که دوباره اوضاع و احوال باشگاه استقلال به هم ریخته است و جذب نکردن بازیکنانی که در لیست اول و دوم نکونام بودند باعث اختلاف مجدد سرمربی استقلال و مدیرعامل این تیم شده است، باید خطیر سرپرست جدیدی برای استقلال انتخاب کند

به گزارش ایلنا، علی سامره در فضای مجازی با گذاشتن پستی از هواداران خداحافظی کرد و رفت، اما هیچ کدام از مسئولان استقلال و کادرفنی این تیم حتی کوچکترین واکنشی به این استعفای مجازی او نشان ندادند. خیلی‌ها این سکوت را به منزله رضایت خطیر و نکونام از استعفای سامره گذاشتند. اما آنچه مسلم بود اینکه هیچ کس پیگیر رفتن سرپرست استقلال نشد و همچنان این تیم بدون داشتن سرپرست به کار خود ادامه می‌دهد.

در روزهایی که سامره دیگر در کنار استقلالی‌ها دیده نمی‌شود گفته شد با تیم مس رفسنجان به توافق رسیده اما این خبر هم توسط مسئولان مس تأیید نشد و همچنان مسکوت مانده است. در شرایطی که دوباره اوضاع و احوال باشگاه استقلال به هم ریخته است و جذب نکردن بازیکنانی که در لیست اول و دوم نکونام بودند باعث اختلاف مجدد سرمربی استقلال و مدیرعامل این تیم شده است، باید خطیر سرپرست جدیدی برای استقلال انتخاب کند، سرپرستی که این بار دوباره با نکونام به چالش نخورد.

0 FacebookTwitterPinterestEmail

پیام بگذارید

پیام

گالری

ما را دنبال کنید! ​

تماس

  Copyright © 2023, All Rights Reserved Payaam.net