عجله کاکوها برای بازگشت دوباره به لیگ: دلتنگی به سبک فجرسپاسی

لیگ برتر آزادگان در حالی چهارمین هفته خود را به پایان رسانده است که فجر شهید سپاسی 12 امتیاز کامل را گرفته تا خود را به شکل یک مدعی جدی برای صعود به لیگ برتر نشان بدهد، تیم های بعثت کرمانشاه و آریو اسلامشهر نیز رقابت تنگاتنگی را به وجود آورده اند.

به گزارش ایلنا، جدول فصل جدید لیگ آزادگان با برگزاری چهار هفته ابتدایی لیگ تا حدی شکل گرفته و می‌توان چهره مدعیان این فصل را پس از برگزاری چهار مسابقه اول شناسایی کرد. بی‌تردید موفق‌ترین تیم فصل تا اینجا که خود را به عنوان مدعی اول مطرح کرده، فجرسپاسی پیروز قربانی است که در هر چهار مسابقه ابتدایی فصل خود به پیروزی رسیده است.

فجر که هر چهار مسابقه خود را با پیروزی یک بر صفر به پایان رسانده، با استحکام بالا در خط دفاعی خود نشان داده که می‌تواند یکی از مدعیان جدی صعود به لیگ برتر و تکرار دستاورد شمس‌آذر و خیبر در صعود زودهنگام به بالاترین سطح فوتبال ایران باشد. ضمن اینکه پیروز قربانی با وجود نتایج نسبتاً قابل‌قبول در تیم‌های سردار بوکان و نفت و گاز گچساران، تاکنون موفق نشده به لیگ برتر صعود کند و انگیزه‌های زیادی برای تداوم موفقیت‌های ابتدای فصل خود خواهد داشت.

0 FacebookTwitterPinterestEmail

پیام بگذارید

پیام

گالری

ما را دنبال کنید! ​

تماس

  Copyright © 2023, All Rights Reserved Payaam.net