فرانسه- اسپانیا؛ کاش فینال بود

امشب از ساعت 22:30 تیم‌های ملی فوتبال فرانسه و اسپانیا در نیمه‌نهایی یورو 2024 که به میزبانی کشور آلمان برگزار می‌شود، به مصاف یکدیگر می‌روند تا حساس‌ترین بازی این مرحله برگزار شود.

به گزارش ایلنا، امشب از ساعت 22:30 تیم‌های ملی فوتبال فرانسه و اسپانیا در نیمه‌نهایی یورو 2024 که به میزبانی کشور آلمان برگزار می‌شود، به مصاف یکدیگر می‌روند تا حساس‌ترین بازی این مرحله برگزار شود. درست است که اهمیت دیدار نیمه‌نهایی هم دست‌کمی از فینال ندارد ولی با نگاهی به کارنامه این دو تیم مشخص می‌شود که این بازی شایسته یک فینال تمام‌عیار بود. اسپانیا در شرایطی خودش را به این مرحله رسانده که بسیاری آنها را بخت اصلی قهرمانی می‌دانند. این تیم در یک‌چهارم نهایی موفق شده آلمان میزبان را در یک بازی مهیج از پیش‌رو بردارد و خودش را به مرحله ماقبل پایان برساند. سبک بازی روان و جذاب اسپانیا به همراه چهره‌های جوانی که در این تیم بازی می‌کنند، آنها را تبدیل به جذاب‌ترین تیم یورو کرده‌ است.

با این حال، اسپانیایی‌ها به‌خوبی می‌دانند وقتی قرار است مقابل تیمی بازی کنند که سابقه قهرمانی در جام جهانی را دارد و در سال‌های اخیر هم باثبا‌ت‌ترین تیم اروپا بوده‌، نباید زودتر از موعد جشن قهرمانی بگیرند. فرانسه هرچند در این جام تیم جذابی نشان نداده ولی کاراکتر یک قهرمان را حفظ کرده‌ا و حالا بیش از هر زمان دیگری به حضور در فینال نزدیک شده‌ است. آنها در مرحله قبلی در ضربات پنالتی از سد پرتغال عبور کرده و امیدوارند از دست انتقاداتی که به آنها می‌شود، از همین مرحله جان سالم به در ببرند.

0 FacebookTwitterPinterestEmail

پیام بگذارید

پیام

گالری

ما را دنبال کنید! ​

تماس

  Copyright © 2023, All Rights Reserved Payaam.net