قلعه‌نویی: همدل‌ترین تیم را در اختیار داریم / ۸۰ میلیون دنبال نتیجه تیم‌ملی هستند

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران درباره دیدار فردا با ژاپن گفت: این دو تیم می‌توانستند فینال اصلی را انجام دهند اما براساس قرعه در این مرحله به هم برخوردیم. ژاپن تیم بسیار بابرنامه‌ای است و قبل از جام نشان دادند که با آمادگی کامل به جام آمده‌اند.

به گزارش ایلنا، تیم‌های ملی ایران و ژاپن فردا (شنبه) در چارچوب مرحله یک چهارم نهایی جام ملت‌های آسیا به مصاف هم می‌روند. امیر قلعه‌نویی، سرمربی تیم‌ملی در نشست خبری پیش از این دیدار اظهار کرد: به نظر من این بازی می‌توانست در روز فینال برگزار شود هر چند الان هم فینال است. این دو تیم می‌توانستند فینال اصلی را انجام دهند اما براساس قرعه در این مرحله به هم برخوردیم. ژاپن تیم بسیار بابرنامه‌ای است و قبل از جام نشان دادند که با آمادگی کامل به جام آمده‌اند. بازی مرحله حذفی‌شان با بازی مرحله گروهی متفاوت بود. شاید انرژی‌شان را گذاشته بودند که در مرحله حذفی عملکرد بهتری داشته باشند.

او افزود: ما ژاپن را آنالیز کردیم. نه ژاپن بلکه تمام تیم‌هایی که فکر می‌کردیم به آن‌ها برمی‌خوریم. جا دارد از بازیکنانم بابت بازی قبلی تشکر کنم. طی ۱۰ ماه گذشته بهترین بازی‌ای که انجام دادند بازی با سوریه بود. سوریه در دور مقدماتی عملکرد دفاعی خوبی داشت ولی ما ۱۱ شوت به سمت دروازه آن‌ها زدیم و امید گل و مالکیت خوبی داشتیم.

0 FacebookTwitterPinterestEmail

پیام بگذارید

پیام

گالری

ما را دنبال کنید! ​

تماس

  Copyright © 2023, All Rights Reserved Payaam.net