محمدخانی: موی تای نیازمند همدلی است/ کار بر زمین مانده بسیار است

نایب رئیس انجمن موی تای ایران گفت: خوشحالم که سرانجام با به ثمر رسیدن صبر، تلاش و پیگیری اهلیت ورزش موی تای و در حقیقت شناسنامه های این رشته، برای اولین بار چنین دستاورد ارزنده، ماندگار و تاریخی برای خانواده موی تای کشور رقم خورد تا آنها امیدوارانه تر از قبل در پی افتخارآفرینی و اعتلای روزافزون این ورزش باشند.

به گزارش گروه ورزشی ایلنا، حسن محمدخانی با بیان مطلب فوق اظهار داشت: بدون شک از ابتدای این هدف گذاری تا رسیدن به موفقیت، جواد نصیری به عنوان رئیس انجمن، پررنگ ترین نقش را ایفا کرد. وی با تلاشهای مجدانه و اقدامات هوشمندانه خود باعث شد تا بعد از سالها خواسته به حق جامعه موی تای محقق شده و بالاخره این کشتی طوفان زده به ساحل برسد.

محمدخانی ادامه داد: در اینجا لازم می دانم از وزیر ورزش و معاونت قهرمانی نیز به خاطر تصمیم کارشناسی و درستی که اتخاذ کردند، تشکر ویژه کنم. در حقیقت تشکیل انجمن موی تای زیر نظر مستقیم آن وزارتخانه یک اقدام اصولی و در راستای پایبندی به قوانین بین المللی ورزش بود که باید خیلی پیشتر از اینها اتفاق می افتاد. با این وجود و به قول معروف، ماهی را هر وقت از آب بگیری تازه است. انشاءالله با این اتفاق ارزشمند شاهد اوج گیری دوباره موی تای ایران و حضور مقتدر و مسنجم ملی پوشان این رشته در میادین معتبر پیش رو باشیم.

0 FacebookTwitterPinterestEmail

پیام بگذارید

پیام

گالری

ما را دنبال کنید! ​

تماس

  Copyright © 2023, All Rights Reserved Payaam.net