مقاله‌های ما را به اشتراک بگذارید: شیوه‌نامه بازنشر رادیو زمانه

Print Friendly, PDF & Email

رادیو زمانه برای همه است. اگر تمایل دارید هر یک از مقاله‌های ما را بازنشر کنید، از این کار استقبال می‌کنیم درصورتی‌که برای اهداف غیرتجاری و با ذکر منبع باشد. اکثر مقاله‌های ما تحت مجوز بین‌المللی خلاقانه‌ی اشتراک غیرتجاری ۴.۰ قرار دارند.

با این حال، لطفاً توجه داشته باشید که گاهی محتوایی از منابع خارجی را چاپ مجدد می‌کنیم. این بدان معناست که مقاله‌ها و محتوای غیر اصلی رادیو زمانه بدون اجازه‌ی صریح از نویسندگان اصلی، عکاسان یا ناشران نمی‌تواند بازنشر داده شود.

عکس‌ها و تصویرسازی‌های مورد استفاده در مقاله‌های ما اغلب از خدمات تجاری می‌آیند که اجازه‌ی استفاده‌ی مجدد نمی‌دهند. مهم است که از طریق توضیحات ما مبدأ تصاویر را بررسی کنید تا تعیین کنید که آیا حق استفاده از آن‌ها را دارید یا نه. در بیشتر موارد، حقوق فقط به ناشر اصلی، رادیو زمانه داده می‌شود، مگر اینکه مقاله‌ای بازنشر شده باشد. اگر قادر به تایید مبدأ تصویر نیستید یا مطمئن نیستید که حق استفاده‌ی مجدد از تصویر را دارید، لطفاً از استفاده از آن خودداری کنید.

هنگام بازنشر داستان‌های ما، لطفاً به رادیو زمانه و نویسنده ارجاع مناسب دهید و لینکی به مقاله‌ی اصلی در وب‌سایت رادیو زمانه فراهم کنید. لطفاً متن زیر را نیز در صفحه‌ی خود ذکر کنید: «این مقاله ابتدا توسط رادیو زمانه منتشر شده است.»

ما اجازه‌ی تغییر در مقاله‌های اصلی خود را نمی‌دهیم مگر اینکه توسط تیم سردبیری ما تأیید شود. اگر اجازه‌ی ویرایش، تغییر یا کوتاه کردن محتوا داده شده است، لطفاً ذکر کنید که مقاله نسخه‌ی ویرایش شده‌ای از مقاله‌ی اصلی است که ابتدا در رادیو زمانه منتشر شده است.

رادیو زمانه قدردان بازنشر محتوی خود است. شما می توانید به ما اطلاع دهید که در کجا مطالب ما را مجدداً منتشر کرده‌اید. همچنین در صورت داشتن هرگونه سوال در رابطه با انتشار مجدد می‌توانید با ایمیل contact@radiozamaneh.com مکاتبه کنید.

0 FacebookTwitterPinterestEmail

پیام بگذارید

پیام

گالری

ما را دنبال کنید! ​

تماس

  Copyright © 2023, All Rights Reserved Payaam.net