نمایش ضعیف سرخ ها در شهر قدس/ طلسم گاریدو در آسیا

تیم فوتبال پرسپولیس که پس از برد شیرین در دربی انتظار می‌رفت یک نمایش خوب دیگر را این بار در لیگ نخبگان آسیا مقابل حریف ازبکی به نمایش بگذارد، اما تساوی در این بازی کار آن ها را در بازی های آسیایی کمی سخت تر کرد.

به گزارش ایلنا، پس از پیروزی روحیه‌بخش در دربی تهران و بازی‌های باکیفیت هفته‌های اخیر پرسپولیس، انتظار می‌رفت شاگردان گاریدو در اولین میزبانی آسیایی خود نیز به سه امتیاز برسند اما دیداری که با سریع‌ترین گل آسیایی تاریخ باشگاه آغاز شده بود، در نهایت با خوش‌شانسی با تساوی به اتمام رسید.

با توجه به مصدومیت امید عالیشاه، گاریدو در ترکیب اصلی خود برای جدال با پاختاکور از محمد خدابنده‌لو استفاده کرد و انتظار می‌رفت این بازیکن، در کنار مسعود ریگی محور دوگانه خط هافبک را تشکیل بدهد و جلوتر از آنها، سروش رفیعی بازی کند؛ اما برخلاف انتظار، این محمد خدابنده‌لو بود که یک خط جلوتر از سروش رفیعی بازی کرد و در ۴۵ دقیقه حضور خود در زمین، چه در فاز پرسینگ و چه در خلق موقعیت، عملکرد خوبی نداشت و نشان داد که پست تخصصی او، بازی پشت تنها مهاجم تیم نیست. طبق آمار، او تنها یک موقعیت را در جریان بازی برای مهاجمان پرسپولیس خلق کرد و سه عملکرد دفاعی را به ثبت رساند.

0 FacebookTwitterPinterestEmail

پیام بگذارید

پیام

گالری

ما را دنبال کنید! ​

تماس

  Copyright © 2023, All Rights Reserved Payaam.net