نویدکیا: واقعیت فوتبالی که دوست دارم، همین بازی است

Print Friendly, PDF & Email

سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان از عملکرد شاگردانش در دیدار مقابل نساجی مازندران ابراز رضایت کرد و به تمجید از آنها پرداخت.

به گزارش ایلنا محرم نویدکیا در نشست خبری بعد از بازی مس رفسنجان مقابل نساجی در هفته هفدهم لیگ برتر، اظهار داشت: اگر بخواهم درباره بازی صحبت کنم فکر می‌کنم که بازی خیلی خوبی از سمت ما بود. سعی کردیم تا آنجا که می‌شود گردش توپ‌مان بهتر شود. گردش توپ ما در بازی قبلی مقداری لغزش داشت. سعی کردیم تا حدی که ممکن است سرعت انتقال‌مان بهتر باشد و بتوانیم از فضایی که تیم نساجی در اختیار ما قرار می‌دهد، استفاده کنیم.

وی افزود: می‌دانستیم که نساجی دوست دارد بیشتر از توپ‌های بلند استفاده کند، ارسال‌هایی که اغلب آنها از مرکز زمین است. روی این موضوع هم کار کرده بودیم. در کل می‌توانم بگویم فضای خیلی خوبی را از نساجی گرفتیم و توانستیم موقعیت‌های زیادی بسازیم. در بازی مقابل هوادار موقعیت‌سازی‌مان کمی کمتر بود، ولی باز هم خوب بود. در این بازی موقعیت‌سازی ما خوب و زیاد بود. این فوتبالی است که من دوست دارم و همیشه علاقه‌مندم مالکیت توپ بالا داشته باشیم و دوست دارم بازیکنان ما با اعتمادبه‌نفس زیاد بازی و موقعیت‌سازی کنند و در نهایت امتیاز کامل مسابقه را کسب کنیم.

0 FacebookTwitterPinterestEmail

پیام بگذارید

پیام

گالری

ما را دنبال کنید! ​

تماس

  Copyright © 2023, All Rights Reserved Payaam.net