نکونام و چالش دوباره در استقلال با خطیر

روابط نکونام و خطیر در فصل جاری کاملاً سینوسی بوده و نکونام هرگاه فرصت یافته در مصاحبه‌های خود سیاست‌های مدیریت به خصوص در نقل و انتقالات را زیر سؤال برده است.

به گزارش ایلنا، قبل از اینکه نکونام از سفر تفریحی خود به امارات بازگردد گفته می‌شد به محض آنکه به تهران برسد، به دفتر علی خطیر خواهد رفت و درباره نقل و انتقالات با مدیرعامل باشگاه به گفت‌و‌گو خواهد نشست و تکلیف لیست ورودی خود را روشن خواهد کرد. اما در حالی که چند روز از بازگشت سرمربی استقلال می‌گذرد و تمرینات نیز شروع شده خبری از برگزاری این نشست مهم نیست.

روابط نکونام و خطیر در فصل جاری کاملاً سینوسی بوده؛ گاهی در ظاهر خوب و گاهی علیه یکدیگر. اما به طور قطع می‌توان ادعا کرد که کفه ترازو بیشتر به سمت تیرگی روابط سنگین بوده و نکونام هرگاه فرصت یافته در مصاحبه‌های خود سیاست‌های مدیریت به خصوص در نقل و انتقالات را زیر سؤال برده است. سرمربی استقلال در همه این ایام هیچ گاه از بیان اینکه تیم دلخواهم بسته نشده و دستم بابت داشتن ستاره‌ها خالی است، ابایی نداشته و بارها در مصاحبه‌های خود به این موضوع اشاره کرده تا به همه ثابت کند که از طرف مدیریت باشگاه استقلال چندان حمایت نشده است.

0 FacebookTwitterPinterestEmail

پیام بگذارید

پیام

گالری

ما را دنبال کنید! ​

تماس

  Copyright © 2023, All Rights Reserved Payaam.net