واکنش میلاد تقوی به محرومیت تاریخی صابر کاظمی

Print Friendly, PDF & Email

رئیس فدراسیون والیبال ایران گفت: شما ارزشمندترین فرد را هم در اختیار داشته باشید وقتی به قواعد پایبند نباشد از او استفاده نمی کنید.

به گزارش ایلنا، سید میلاد تقوی در خصوص جلسه با صابر کاظمی اظهار کرد: افتخار داشتم روز گذشته میزبان دو ستاره والیبال فرهاد قائمی و صابر کاظمی باشم. دلیل این ملاقات بیشتر این بود که دوست داشتیم این فرصت در اختیار صابر کاظمی دوست داشتنی، باغیرت و پرتلاش قرار گیرد که به روزهای خوبش برگردد.

وی ادامه داد: فرهاد قائمی صحبت هایی طی این چند روز با من داشت و من این بازیکن را چون بارها نشان داد که برای تیم ملی حاضر است از خود بگذرد خیلی دوست دارم. او با تیم ملی خداحافظی کرد و از او خواستیم که دوباره به تیم ملی بازگردد و دوباره او را خط زدیم و دوباره وارد عرصه مربیگری شد. این فداکاری بسیار ارزشمند است و باید از همه کسانی که برای والیبال زحمت می کشند تشکر کنم. او امسال در بین اعضای کادر فنی تیم نوجوانان قرار گرفت و از یکی از بهترین تیم‌های لیگ برتری به او پیشنهاد داده و با او قرارداد بستند اما وقتی بین کمک به تیم ملی و بازی در یک تیم لیگ برتری و منافع مالی که قابل مقایسه نیست، ناچار به انتخاب شد، کمک به تیم ملی را انتخاب کرد و این یک ارزش است.

0 FacebookTwitterPinterestEmail

پیام بگذارید

پیام

گالری

ما را دنبال کنید! ​

تماس

  Copyright © 2023, All Rights Reserved Payaam.net