پیکه و دلتنگی برای بازگشت به فوتبال

جرارد پیکه در توییتر اعلام کرد به زودی به فوتبال برمی‌گردد. او در حساب خود نوشت: «سال جدید است و بعد از خیلی فکرکردن تصمیم گرفتم به فوتبال برگردم. خیلی دلم برایش تنگ شده. این بار نه به عنوان بازیکن، من مربی می‌شوم. ظرف چند روز آینده اطلاعات و جزئیات بیشتری را منتشر می‌کنم.»

به گزارش ایلنا، پیکه به عنوان نماد بارسلونا در آبان سال گذشته بازی را کنار گذاشت چون مورد توجه هم‌تیمی سابق و مربی فعلی بارسلونا، ژاوی نبود در فصلی که با نخستین قهرمانی کاتالان‌ها بعد از سه سال به پایان رسید. او آن موقع گفت: «الان به جایی رسیده‌ام که باید این مقطع از زندگی را خاتمه بدهم. همیشه گفته‌ام بعد از بارسلونا تیم دیگری برایم وجود ندارد و همین کار را می‌کنم. من هوادار همیشگی بارسا می‌مانم و از تیم حمایت می‌کنم. عشق به بارسلونا را به فرزندانم منتقل می‌کنم همان کاری که خانواده‌ام با من کرد. شما من را می‌شناسید، دیر یا زود برمی‌گردم.»

به نظر می‌رسد پیکه به قولش عمل کرده اما معلوم نیست به بارسلونا برمی‌گردد و در تیم تمام زندگی‌اش کار می‌کند که از آکادمی لاماسیایش به همراه لیونل مسی و سسک فابرگاس رشد کرد. پیکه 36 ساله در این مدت بیکار نبوده و خودش را با رقابت‌های هفت نفره «لیگ شاه‌ها» مشغول کرده. او یک ماه بعد از بازنشستگی این رقابت‌ها را راه انداخت و بعد «لیگ ملکه‌ها» را برای فوتبال زنان شروع کرد. او همچنین در ماجرای درگیری با شکیرا و جدایی از او نیز خبرساز شده بود.

0 FacebookTwitterPinterestEmail

پیام بگذارید

پیام

گالری

ما را دنبال کنید! ​

تماس

  Copyright © 2023, All Rights Reserved Payaam.net