21

جمعی از پیشکسوتان شرکت مخابرات کردستان روز دوشنبه 1 تیر ماه در اعتراض به وضعیت معیشتی خود دست به تجمع زدند.
معترضان با در دست داشتن پلاکارد و سردادن شعار “مرگ و ننگ بر ظالم” نسبت به پایمال شدن آییننامه رفاهی سال ۱۳۸۹ توسط مالکان عمده و سقوط آزاد قدرت خرید خود اعتراض کره و خواستار ترمیم فوری معوقات خود شدند.