علیپور: تیم خوب و امیدوارکننده‌ای داریم

مهاجم پرسپولیس گفت: تیم ما امیدوارکننده است و انتظاراتی که از بچه‌ها می‌رود را چه در تمرینات و چه در بازی خوب نشان می‌دهند‌.

به گزارش ایلنا، علی علیپور، مهاجم پرسپولیس پس از شکست تیمش برابر الاهلی عربستان در هفته اول لیگ نخبگان در یک برنامه تلویزیونی گفت: تیم ما امروز شایسته باخت نبود و با بچه‌ها خیلی خوب بازی کردیم و بازی را پیش بردیم و متاسفانه فوتبال امشب روی بدش را به ما نشان داد. اگر توپ‌های‌مام وارد گل می‌شد و خوش‌شانس بودیم نتیجه جور دیگر رقم می‌خورد ولی آنچه که هست تیم خوب و امیدوارکننده‌ای داریم که شکل خودش را دارد. ان‌شالله در بازی‌های بعدی همان چیزی می‌شود که خودمان می‌خواهیم.

او درباره جو و فضای استادیوم در ابتدای ورود تیم و تاثیرش در گل خوردن گفت: جو استادیوم جو خیلی خوبی برای تیم حریف بود ولی از آنجایی که بچه‌های ما تجربه کافی را داشتند بر بازی مسلط بودند. بچه‌های باتجربه ما در رختکن به این نکته اشاره داشتند و خیلی مهم بود که بتوانیم ۵ تا ۱۰ دقیقه اول بازی را کنترل کنیم. هجمه‌هایی که هواداران داشتند و تیم‌شان را در اول بازی حمایت می‌کردند باعث شد در ۵ دقیقه اول مدیریت رقم نخورد ولی واقعا بعد از گل بازی خیلی خوبی از خودمان ارائه دادیم و موقعیت‌هایی داشتیم. خودم ضربه سری روی سانتر مسعود داشتم و گلر توپ را درآورد، اوستون و فرشاد و وحید و گولسیانی در نیمه اول موقعیت‌های خوبی داشتیم ولی بازی امروز روی خوشش را از بابت اینکه توپ‌های‌مان درون دروازه باشد به ما نشان نداد.

0 FacebookTwitterPinterestEmail

پیام بگذارید

پیام

گالری

ما را دنبال کنید! ​

تماس

  Copyright © 2023, All Rights Reserved Payaam.net