صحبت‌های حسینی بعد از برد بزرگ مقابل پرسپولیس

سرمربی تیم فوتبال جوانان استقلال گفت: انشالله سردار شهریاری و دکتر سمیعی نگاه ویژه‌تری به این تیم داشته باشند و نگاه مهربانی داشته باشند تا نسلی موفق را به فوتبال معرفی کنیم.

به گزارش ایلنا، پیش از دربی بزرگسالان در هفته ششم لیگ برتر، امروز از ساعت ۱۴:۳۰ دو تیم استقلال و پرسپولیس در رده جوانان به مصاف هم رفتند که این دیدار با برتری یک گله استقلال به پایان رسید.

حمید حسینی سرمربی تیم جوانان استقلال پس از پیروزی این برد، گفت: بازی سختی بود و به تیم پرسپولیس بابت این تیم خوب تبریک می‌گویند. آقای خلیلی و خان محمدی زیاد تلاش کشیدند و زیاد نمی‌خواهم درباره خود بازی صحبت کنم چون فوتبال است و یک روز برد دارد و یک روز باخت. دربی شرایط خودش را دارد و جایگاه جدولی دو تیم زیاد مهم نیست. ما خودمان یک ماه و نیم از پرسپولیس به خاطر تست گیری عقب هستیم و در این مدت نه تنها بنده، بلکه وضعیت کلی آکادمی استقلال خوب نبوده. به آقای ضیایی خسته نباشید می‌گویم اما در فوتبال مدیریت کردن جدای از فعالیت‌ها، نیازمند یک پشتوانه مالی قوی است. ما با ۱۰ توپ تمرین می‌کنیم و خدا را شکر حداقل همین زمین را داریم. انشالله سردار شهریاری و دکتر سمیعی نگاه ویژه‌تری به این تیم داشته باشند و نگاه مهربانی داشته باشند تا نسلی موفق را به فوتبال معرفی کنیم.

0 FacebookTwitterPinterestEmail

پیام بگذارید

پیام

گالری

ما را دنبال کنید! ​

تماس

  Copyright © 2023, All Rights Reserved Payaam.net