خطر کسر قرار داد، بیخ گوش بازیکنان و کادر فنی استقلال

تیم فوتبال استقلال که در فصل جدید نتوانسته نتایج خوبی کسب کند و در چند روز اخیر حواشی زیادی دامن این باشگاه را گرفته است، بنظر می‌رسد مدیران این تیم تصمیم دارند در صورت عدم کسب نتیجه در بازی مقابل السد قرار داد بازیکنان تیم را به دلیل عملکرد ضعیف کسر بکنند.

به گزارش ایلنا، نتایج استقلال در هفته‌های آغازین لیگ بیست و چهارم باب میل هواداران و پیشکسوتان این باشگاه نیست و شرایط فنی این تیم بر خلاف انتظارات خوب پیش نرفته است. استقلال از 5 بازی 5 امتیاز دارد؛ یعنی میانگین یک امتیاز در هر بازی! استقلال تاکنون این اندازه در شروع خود ضعیف و ناتوان چهره نکرده است و کمتر کسی تصور می‌کرد نکونام در فصلی که بهترین خریدهای ممکن را داشت، این گونه ظاهر شود و نتواند مطابق با تیمی که بسته پیش برود.

به لحاظ فنی تیمی که فصل گذشته در اختیار نکونام قرار داشت و در جایگاه دوم قرار گرفت و تا لحظه‌های آخر در کورس قهرمانی قرار داشت، به مراتب عملکرد مطلوب‌تری نسبت به تیم کنونی ارائه کرد و آن نتایج در حالی به ثبت رسید که به زعم بسیاری از کارشناسان تیم کنونی از لحاظ برخورداری از نیروی انسانی به مراتب وضعیت بهتری در قیاس با تیم فصل قبل دارد.

0 FacebookTwitterPinterestEmail

پیام بگذارید

پیام

گالری

ما را دنبال کنید! ​

تماس

  Copyright © 2023, All Rights Reserved Payaam.net