پاییز سرنوشت ساز برای محرم نویدکیا

محرم نویدکیا سرمربی تیم مس رفسنجان که تا اینجای فصل نتوانسته عملکرد خوبی از خود نشان بدهد ، بنظر می‌رسد در بازی های پیش رو کار سختی دارد.

به گزارش ایلنا، وقتی اواسط لیگ بیست‌و‌سوم، محرم نویدکیا پس از دو سال و اندی دوری از این لیگ به سرمربیگری مس رفسنجان منصوب و جانشین ساکت الهامی شد، به‌خوبی توانست این تیم بحران‌زده را از نو جمع کند. محرم البته مسی‌ها را به رتبه‌ای شامخ نرساند اما با تحمل فقط سه باخت در 16 دیداری که روی نیمکت این تیم نشست، خطر سقوط به دسته‌ای پایین‌تر را به کلی منتفی ساخت و با کسب رتبه دهم اوقات بهتری را برای این تیم کرمانی در لیگ بیست‌و‌چهارم نوید داد.

نویدکیا حتی رفسنجانی‌ها را تا فینال جام حذفی هم بالا برد و در این مرحله فقط تسلیم سپاهان پرمهره شد. با این حال مس رفسنجان در لیگ امسال چنگی به دل نزده و در پنج بازی برگزار کرده خود فقط یک‌بار به پیروزی رسیده و دو شکست و دو تساوی، دیگر نتایج حاصله این تیم بوده است. استقرار در رده دوازدهم جدول محصول این نتایج بوده و اگرچه مس در صورت فتح یک بازی عقب‌افتاده‌اش می‌تواند چهار تا پنج پله ارتقا یابد اما تیم رفسنجانی نتوانسته به لحاظ فنی به سطوحی برسد که بازی‌های فصل گذشته این تیم نوید آن را داده بود.

0 FacebookTwitterPinterestEmail

پیام بگذارید

پیام

گالری

ما را دنبال کنید! ​

تماس

  Copyright © 2023, All Rights Reserved Payaam.net