نتایج خوب پرسپولیس ضعف ها را پوشانده است

تیم فوتبال پرسپولیس که در فصل جدید با هدایت گاریدو توانسته نتایج خوبی بگیرد اما بنظر می‌رسد این تیم همچنان ضعف های فنی در آن محسوس است و این موضوع می‌تواند برای مربی اسپانیایی خطرناک باشد.

به گزارش ایلنا، از وقتی خوان کارلوس گاریدو به تهران آمده و سرمربی پرسپولیس شده حبابی اطراف او شکل گرفته که می‌تواند با دو نتیجه ضعیف بترکد و از بین برود. گاریدو مربی خیلی بزرگی نیست اما برای قواره فوتبال ایران آنقدر بزرگ هست که هر تصمیمی می‌گیرد قابل احترام و احتمالاً صاحب منشأ حرفه‌ای در حوزه فنی، تاکتیکی باشد اما اینطور هم نیست که کاملاً بری از عیب و ایراد باشد.

گاریدو بدون شناخت از فوتبال ایران و بازیکنان پرسپولیس به ایران آمد و فرصت کمی هم برای بازسازی تیمی داشت که تغییرات زیادی در اسکوادش داشت. با در نظر گرفتن این نکات مهم او حداقل تا الان در لیگ برتر نتایج قابل قبولی به دست آورده و تیمش را تبدیل به مدعی قهرمانی کرده اما به نظر می‌رسد گروهی خواسته یا ناخواسته سعی دارند این مربی و تصمیمات مثبتش را بیش از حد بولد کرده و به عنوان تصمیم درست در رسانه و فضای مجازی مطرح کرده و به هواداران خوراک بدهند اما از تصمیمات مشکوک و عجیب او به راحتی عبور می‌کنند.

0 FacebookTwitterPinterestEmail

پیام بگذارید

پیام

گالری

ما را دنبال کنید! ​

تماس

  Copyright © 2023, All Rights Reserved Payaam.net