بازگشت کریم باقری به ارتش سرخ/وظیفه جدید مربی محبوب قرمزها در تیم

تیم فوتبال پرسپولیس در جدید ترین اقدام خود کریم باقری اسطوره باشگاه خود را به عنوان مربی به تیم برگرداند تا بتواند بار دیگر از حضور چنین فردی استفاده بکند.

به گزارش ایلنا، از آخرین بازی که کریم باقری روی نیمکت پرسپولیس نشسته بیش از 16 ماه گذشته است. باقری در نیم فصل قبل کنار یحیی گل‌محمدی و اوسمار ویرا نبود و حالا بعد از سپری شدن هشت بازی از فصل جدید و سه ماه‌ونیم از زمانی که کادرفنی جدید در رأس امور تیم قرار دارند به این کادر اضافه شده است.

بازگشت کریم باقری با توجه به شخصیت کاریزماتیک او و البته وجوه پررنگ کاراکترش در تاریخچه باشگاه، بشدت مورد استقبال هواداران، پیشکسوتان و رسانه‌ها قرار گرفت و اخبار مربوط به این بازگشت به اندازه جذب یک ستاره و بازیکن تاپ آزادی که بعد از مهلت پایان نقل‌وانتقالات به پرسپولیس پیوسته و قرار است تنها ایرادهای باقیمانده در تیم را برطرف کند، بولد شد و مورد توجه قرار گرفت. بزرگان پرسپولیس، همبازیان سابق باقری و حتی آنهایی که کنار این هافبک شاخص و استثنایی بازی نکرده‌اند متفق‌القول می‌گویند حضور کریم باقری در کادرفنی پرسپولیس حتماً به سود این تیم خواهد شد اما حالا یک سؤال فرعی پیش می‌آید که نفر دوم این کادر بعد از خوان‌کارلوس گاریدو کیست؟ سرمربی اسپانیایی پرسپولیس از ابتدای این فصل به شکل جالبی به سیدجلال حسینی که تازه با اخذ مدرک A رسماً وارد جرگه مربیان شده اعتماد کرده و نشانه‌های این اعتماد را می‌توان در حین مسابقات به وضوح دید و لمس کرد.

0 FacebookTwitterPinterestEmail

پیام بگذارید

پیام

گالری

ما را دنبال کنید! ​

تماس

  Copyright © 2023, All Rights Reserved Payaam.net