یک حاشیه عجیب برای میزبان جام ملت‌ها

میزبان جام هجدهم به عنوان صدرنشین گروه A با 3 برد متوالی قاطعانه به مرحله بعد صعود کرده و در مرحله یک هشتم باید به مصاف فلسطین برود.

به گزارش ایلنا، قطر میزبان جام ملت‌های آسیا این روزها درگیر حاشیه‌ای عجیب شده که از یک ادعای عجیب‌تر سرچشمه می‌گیرد. میزبان جام هجدهم به عنوان صدرنشین گروه A با 3 برد متوالی قاطعانه به مرحله بعد صعود کرده و در مرحله یک هشتم باید به مصاف فلسطین برود. قطر در کنار ایران و عراق یکی از 3 صدرنشینی بوده که با حداکثر امتیاز یعنی 9 امتیاز ممکن به دور بعد صعود کردند.

تینتین مارکز اسپانیایی مربی ۶۲ ساله الوکره که در آستانه بازی‌ها و پس از اخراج کارلوس کی‌روش مربی ناکام پرتغالی روی نیمکت عنابی‌ها نشست، یک شوک ویژه به میزبان وارد کرد تا میزبان با تیمی متفاوت و باانگیزه پای به جام ملت‌ها بگذارد. تیمی که بر خلاف تلخ‌اندیشی‌های پیش از بازی‌ها، توانسته خود را در قامت یک مدعی دوباره مطرح کند. مارکز اسپانیایی با کسب ۳ برد و ارائه بازی‌های قابل توجه توانسته خاطره تلخ کارلوس کی‌روش سرمربی ناکام پرتغالی را از اذهان پاک کرده و قطر ناامید پیش از جام ملت‌ها را به تکرار قهرمانی امیدوار کند. حالا با کسب ۳ برد، به نظر می‌رسد بیشتر مردم و رسانه‌ها حتی امیدوار به تکرار مقام قهرمانی شدند و مردم قطر با روحیه بالا به ورزشگاه برای حمایت تیم ملی کشورشان می‌آیند. آنها با این عملکرد درخشان در مرحله گروهی، در یک هشتم باید به مصاف فلسطین بروند و قرعه مناسب حداقل تا نیمه نهایی قطری‌ها را به دفاع از عنوان قهرمانی خوشبین کرده.

0 FacebookTwitterPinterestEmail

پیام بگذارید

پیام

گالری

ما را دنبال کنید! ​

تماس

  Copyright © 2023, All Rights Reserved Payaam.net