29

گروهی از کارگران شرکت ساحل صید کنارک روز دوشنبه 1 تیر ماه در اعتراض به ادامه تأخیر در پرداخت حق بیمه و بخشی از حقوق خود دست به تجمع زدند.
به گفته آنان، حق بیمه ماههای دی و بهمن هنوز به سازمان تأمین اجتماعی واریز نشده و پس از پرداخت بیمه اسفند، از فروردین تا خرداد نیز هیچ واریزی صورت نگرفته است. این وضعیت باعث شده برخی کارگران هنگام مراجعه به مراکز درمانی، هزینههای درمان را آزاد پرداخت کنند. همچنین بخشی از حقوق اردیبهشتماه نیز پرداخت نشده است. کارگران میگویند در پاسخ به اعتراضاتشان، مسئولان شرکت آنان را به اخراج از کار تهدید میکنند.