21

رانندگان استیجاری شهرهای مختلف کشور روز شنبه 6 تیر ماه با رفتن به تهران مقابل نهاد ریاست جمهوری تجمع کردند.
نمایندگان رانندگان که تعداد آنها در سراسر کشور چیزی حدود ۳۵۰ نفر است؛ میگویند: آنها جاماندگان طرح تبدیل وضعیت سال ۱۴۰۰ هستند که تا امروز علیرغم وعدههای بسیار، هنوز تبدیل وضعیت نشده اند. این در حالیست که براساس قانون بودجه ۱۴۰۰ قرار بود آنان تا پایان همان سال تبدیل وضعیت شوند. آنها افزودند: یک ماه پیش، مسعود پزشکیان به آنها قول شفاهی داد که کار تبدیل وضعیتشان به سرانجام میرسد؛ حالا برای پیگیری این قول از استانهای مختلف به تهران آمدهاند اما سازمان اداری و استخدامی میگوید قول شفاهی قبول نیست، نامه کتبی از ریاست جمهوری بیاورید!.