دقیقی: لیاقت ما بیشتر از این است

Print Friendly, PDF & Email

سرمربی تیم فوتبال شمس آذر قزوین گفت: اگر دو بازیکن جدا شده ما تأثیرگذار نبودند با آنها قرارداد پنجاه، شصت میلیاردی بسته نمی‌شد.

به گزارش ایلنا، سعید دقیقی پس از تساوی بدون گل شمس آذر قزوین مقابل استقلال خوزستان در هفته شانزدهم لیگ برتر فوتبال، گفت: از هواداران‌مان به خاطر حضور و تعصب‌شان تشکر و از کسانی که از ابتدای فصل کنارمان بودند و امروز حضور نداشتند گِله می‌کنم. لیاقت ما بیشتر از این است و از همه دعوت می‌کنم در بازی‌های بعدی به ورزشگاه بیایند و به تیم اعتماد به نفس بدهند.

وی با اشاره به دیدار تیمش برابر استقلال خوزستان یادآور شد: بازی سختی بود. استقلال خوزستان فُرمی را انتخاب کرده بود که دو لایه دفاعی دارد و سه نفر جلو پرس می‌کنند و 7 نفر در عقب فضای جلوی حریف را می‌بندند. در واقع وقتی می‌خواهید از شیب بالا بازی کنید و فشار بیاورید به تیمی می‌خورید که عرض کاملی دارد، یعنی 10 نفر کامل پشت توپ ایستادند. برای خارج از شدن حریف از این شکل تنوع تاکتیکی زیادی داشتیم، به خصوص در نیمه دوم که موقعیت‌های زیادی بدست آوردیم. وقتی تیمی دفاع اتوبوسی را به شکل بهتری اجرا می‌‌کند، موقعیت ایجاد کردن سخت می‌شود. کرنرها، پرتاب‌های اوت و … زیادی داشتیم و نشان دادیم فوتبال با موقعیتی اجرا کردیم. تلاش استقلال خوزستان خوب بود و به آنها تبریک می‌گویم. استقلال خوزستان مربی باشخصیت و با دانشی دارد و اعتقاد دارم جایگاه این تیم می‌توانست بهتر باشد. علاقه دارم مربیانی که از لحاظ شخصیتی خوب هستند باید به آنها اعتماد کرد.

0 FacebookTwitterPinterestEmail

پیام بگذارید

پیام

گالری

ما را دنبال کنید! ​

تماس

  Copyright © 2023, All Rights Reserved Payaam.net