حسینی: مدیران پرسپولیس زمان را از دست ندهند / صد درصد تمایل برای تمدید قرارداد دارم

Print Friendly, PDF & Email

عضو کادر فنی تیم فوتبال پرسپولیس با اشاره به دشواری کار سرخپوشان در فصل پیش رو از مدیران این باشگاه خواست هرچه زودتر تکلیف کادر فنی را مشخص کنند.

به گزارش ایلنا، سیدجلال حسینی در حاشیه برگزاری دوره A مربیگری فوتبال اظهار داشت: یک تعداد از بچه‌های حاضر در کلاس قبلاً با من همبازی بودند. با وجود آقای اردشیر پورنعمت که همشهری‌ام هست و استادی خوب و خیلی قوی، امیدوارم که همه ما بتوانیم استفاده کنیم. در آینده این کلاس و مواردی که در آن یاد می‌گیریم می‌تواند به ما کمک کند.

وی در مورد اینکه بعد از قهرمانی پرسپولیس، مطابق پیش‌بینی‌ها اوسمار از جمع سرخپوشان جدا شد، تصریح کرد: شرایط سخت است. هر سال همینطور بوده و برای پرسپولیس این مشکلات به وجود آمده است. آقای اوسمار خیلی زحمت کشید و تیم را قهرمان کرد. در حال حاضر هم دیگر در جمع پرسپولیسی‌ها نیست. امیدوارم که مدیران باشگاه و کسانی که تصمیم‌گیرنده هستند بتوانند تصمیم خیلی خوبی بگیرند. امسال به مراتب کار خیلی سخت‌تر است، چرا که در آسیا باید بتوانیم، از حق ایران دفاع کنیم، اما نمی‌دانیم مالک جدید و مدیریت چه برنامه‌ای دارند. فقط می‌دانم باید تصمیم خیلی خوب و درستی بگیرند.

0 FacebookTwitterPinterestEmail

پیام بگذارید

پیام

گالری

ما را دنبال کنید! ​

تماس

  Copyright © 2023, All Rights Reserved Payaam.net